Jazzklubb 11

Opublicerad

Ett nytt storband här i trakterna kallar sig Jazzklubb 11. De spelar som ni kanske förstår jazz. Det sägs att de endast tänker hålla två konserter per år. Detta är alltså inget man kan se varje dag. Unika kvällar, det gillar vi på Djungeltrumman.

Powered by Labrador CMS